Sunday, March 6, 2011

rajuk tak jadi

di suatu lewat senja...sptbiasa..aku sibok d dapor..while ppg kt dining hall...ada yg nonton tv..ada yg dgn internet..ada yg hobinya  menyepah..
perbualan spt berikut >>
aku : ooh anak²...lepas mandi..kemas cepat..solat terus..aaa.sblm tu..tolong kasi clear brng2 atas meja nun ...mcm tongkang pecah dh rumah..cepattt skitt!!
still.....*mode tiada respon..masing2 dok leka hal sendiri*
aku : kesiannn tgk mami ni...x cukup kaki tgn nie.tolong la...mmg korang x sayang mami kan...sikit takmoo tolonng (dgn nada merajuk x sedar diri ini..:)
ppg 3 : taknak syg mami..mami suka marah2 sye...
(actly..sblm tu..ada episod gadoh² manje dgn die.tu yg masih hot² tu)
ppg 2 : eh eh..sye syg mamila...
ppg 1 : aa hah..sye pn sayannngg mami...sepenoh hatiii sye tau x....tpi mami...yg paliiiinng sye sayang skali..adalah Allah..!!! Allahuakbar ! (fuhh...buat2 ambil hati aku cum melawak skali)
ppg 2 : Allahuakbar !! Allahuakbar !! (sambil bediri & mengangkat tgn kanan dgn tinggi)
aku : erkk kalah lagi..*senyum dlm hati...tak perlu kate ape ape*

No comments:

Post a Comment

/* Variable definitions for tynt insight -copyrights